یک قانون در تمامی زندگی افراد وجود داره که هیچگاه عوض نمیشه یا از بین نمیره، و بارها و بارها به خودت میگی،دیگه پیش نمیاد،دیگه اجازه نمیدم تکرار بشه و باز بارها اون رو تکرار میکنیم و باز نتیجه قبلی رو داره،چون ما قوانین طبیعت و کائنات رو زیر پا گذاشتیم
خوب،خوب هست و بد،بد هست..جوهره و عنصر وجودی هیچ چیزی رو نمیشه تغیر داد و این قانون قانون تکرار تجربه هست.سعی کنیم تکرار بد نداشته باشیم
ما را در سایت واگویه های مهدی عزیزی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107