یه زمانی آدم های دروغگو، دشمن خدا بودند.اما به نظر من دروغگوها، دشمن جامعه و صداقت هستند. دروغگوها آدم های حقیری هستند .هر چقدر دروغ هاشون بیشتر باشه، حقارتشون بیشتر و عمیق تره و هر چقدر دروغ هاشون بزرگتر باشه، عقده هاشون هم بزرگ تره، اینها درمان پذیر نیستند. از این آدم ها سریعاً فاصله بگیرید.
واگویه های مهدی عزیزی...ما را در سایت واگویه های مهدی عزیزی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95