دانش های زیادی و تجربه های خاک خورده

خرید بک لینک

راز درست زیستن و شاد زیستن کشف شده، فقط باید ازش استفاده کنیم.نیازی نیست که راه های رفته دیگران رو دوباره ما هم آزمایش کنیم ،چون اگر راه های قبلی به نتیجه ای میرسید قطعا اینهمه شکست نصیب آنها نمی شد.این روزها به قدری سطح دانش افراد بالا رفته و یا در حال یادگیری مسایل مختلف هستند که یادشون میره از دانش و تجربه های قبلی خودشون استفاده کنن..

همیشه این نگرش وجود داره که باید در حال کسب تجربه و دانش باشیم...سوال مهمی که مطرح هست اینه که : کی باید از تجربیات قبلی و بدست آمده استفاده کنیم...تعادل میان این دو باعث پیشرفت میشه و به نظر من پیگیری هر کدوم از اینها بدون در نظر گرفتن طرف دوم چیزی جز هزینه در بر نداره...

مشکل همه ما بی تجربگی یا نداشتن دانش نیست، بلکه تجربه های زیادی و عدم استفاده از اونها و کسب دانش در زمینه های مختلف هست که هیچ گاه ازش استفاده نمی کنیم..مشکل اصلی دانش های زیادی و تجربه های خاک خورده هست

واگویه های مهدی عزیزی...

ما را در سایت واگویه های مهدی عزیزی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: جمعه 19 شهريور 1395 ساعت: 10:48

صفحه بندی